Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

Όταν ο μεικτός μου μισθός ήταν 1800 ε πλήρωνα 600 ε κρατήσεις για περίθαλψη και σύνταξη που ήταν αναντίστοιχα χαμηλότερες του ποσού.
Μετά από 5 μειώσεις μισθού εξακολουθώ να πληρώνω 600 ε κρατήσεις μηνιαίως και απ΄ότι πληροφορήθηκα το ίδιο ποσό θα μου παρακρατά το κράτος και μετά την εφαρμογή του Ενιαίου μισθολογίου όπου υπολογίζω ότι ο μεικτός μου μισθός θα ανέρχεται περίπου στα 1200 ε.Περίθαλψη πιά δεν έχω, σύνταξη και εφάπαξ ως γνωστόν δεν θα πάρω.
Θα δεχόμουνα όμως αγόγγυστα αυτές τις κρατησεις ΑΝ με αυτά τα λεφτά οι φτωχότεροι συμπολίτες μου οι τοξικομανείς, οι φορείς του AIDS, οι νεφροπαθείς , οι ψυχικά πάσχοντες εξακολουθούσαν να έχουν κοινωνικες παροχές και περίθαλψη, ΟΜΩΣ στον Καιάδα πετιούνται όλοι πιά.
Γι αυτό, αν κάποια ιδιωτική ασφαλιστική εταιρεία θέλει να με στηρίξει νομικά για να κάνω Αγωγή στο Ελληνικό Δημόσιο διεκδικώντας το δικαίωμα να ασφαλίζομαι όπου θέλω η ίδια είμαι στη διάθεσή της
Σ. Λαμπίκη
(Ανατριχιαστική προπαγανδιστική αφίσα της Χιτλερικής Γερμανίας υπέρ της ευθανασίας των ατόμων με νοητική καθυστέρηση, λόγω επιβάρυνσης του κρατικού προϋπολογισμού!)

1 σχόλιο:

  1. Αγαπητη κ.Λαμπικη, μετα απο εικοσι χρονια εργασιας στην Ελλαδα-και πληθωρα ηρωισμων -αναρωτιεμαι τι θα παρω οταν ερθει η ωρα.Και δινω μονος μου την απαντηση.Το τριτο το..... Ευτυχως την εκανα απο το χαμαιτυπειο και η συνεχεια θα ειναι ενδιαφερουσα.Γιατι χωρις την προσωπικη του Οδυσσεια ο καθενας τι να την κανει μια μιζερη ζωη;Καλο κουραγιο γιατι στη Χιο των νοικοκυραιων τα ζωα μου αργα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή